Το βιβλίο γιορτάζει!

Την Τετάρτη 29 Απριλίου οι μαθητές όλων των τάξεων του Γυμνασίου μας είχαν την εξαιρετική ευκαιρία να συναντηθούν στο αμφιθέατρό μας με τη χαρισματική συγγραφέα Σταυρούλα Ζωρζου. Τους δόθηκε η δυνατότητα να συζητήσουν μαζί της για το βραβευμένο βιβλίο της “Στη σκιά του πληγωμένου Μυστρά” των εκδόσεων Έαρ, το οποίο μελετούν φέτος στο πλαίσιο της Φιλαναγνωσίας του μαθήματος της Λογοτεχνίας.

Comments are closed.
Ιούνιος 2026
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930