Θεατρική παράσταση “Ελένης” του Ευριπίδη

Οι μαθητές της Γ γυμνασίου του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν στις 4 Μαΐου την τραγωδία «Ελένη» του Ευριπίδη στο Κατράκειο Θέατρο Νίκαιας. Μέσα από μια προσεγμένη σκηνοθεσία και δυνατές ερμηνείες, ήρθαν σε επαφή με ένα έργο που αναδεικνύει τη δύναμη της αλήθειας, της πίστης και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Η εμπειρία αυτή συνέβαλε ουσιαστικά στην κατανόηση της αρχαίας τραγωδίας και ενίσχυσε το ενδιαφέρον των μαθητών για το θέατρο και την πολιτιστική μας κληρονομιά.

Comments are closed.
Ιούνιος 2026
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930