
Το απόγευμα της Παρασκευής 26 Ιουνίου η αυλή του σχολείου μας γέμισε με χαμόγελα, συγκίνηση και αναμνήσεις. Αποχαιρετήσαμε με μια γιορτούλα τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ’ Γυμνασίου, που ανοίγουν πλέον τα φτερά τους για το Λύκειο.Μέσα σε κλίμα χαράς, θυμηθήκαμε τις πιο όμορφες στιγμές αυτών των τριών χρόνων, γελάσαμε, χαρήκαμε και ανταλλάξαμε τις πιο θερμές ευχές για το μέλλον.Σας ευχαριστούμε για όλα όσα μας προσφέρατε. Να είστε πάντα δημιουργικοί, επίμονοι, να έχετε αξίες και να κυνηγάτε τα όνειρά σας!

Καλή σταδιοδρομία στο Λύκειο και καλό καλοκαίρι σε όλους!















